دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: دوره ۳ روزه توانمندسازی روحانیون و طلاب طرح هجرت کردستانی در شهر مقدس قم آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: با توجه اهمیت موضوع تبلیغ و کار فرهنگی که اصلی ترین وظیفه روحانیون و طلاب ماست، دوره توانمندسازی روحانیون و طلاب طرح هجرت در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: ان شاء الله بنا داریم در این دوره که اولین مرحله دوره توانمندسازی است، ۲ موضوع «مدیریت فرهنگی مسجد» و همچنین موضوع «ارتباط اجتماعی و نحوه ارتباط گرفتن با مردم» که جامعه هدف روحانیون تبلیغی است، این دو موضوع برایشان تبیین شود.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: کلاس ها از امروز یکشنبه در شهر مقدس قم با حضور اساتید مجرب و متخصص آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبربا اشاره به حضور خانواده های روحانیون طرح هجرت در این دوره، افزود: برنامه هایی برای خانواده روحانیون از جمله «ارتباط موثر زوجین»، « تعارض زوجین» و همچنین برنامه هایی برای فرزندان این خانواده مدنظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: هدف عمده از برگزاری این دوره، آموزش مهارت های تبلیغی است که روحانیون بتوانند با استفاده از این مهارت ها توانمندی های خود را افزایش دهند و در حوزه تبلیغ موفق تر عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبراز حمایت های حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان تشکر کرد و گفت: ان شاء الله با همراهی ایشان دوره های بعدی را نیز برگزار کنیم که ماحصل آن تقویت تبلیغ در استان کردستان شود.

وی تصریح کرد: کردستان به نوعی خط مقدم فکری جریان شیعه است و نیاز به مبلغینی دارد که از توانمندی های لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha